Nagroda za branding i sprzedaż dla Keune Polska!

/ 25 lipca 2022

100-lecie Keune Haircosmetics to szczególna okazja, którą świętowaliśmy w tym roku w ojczyźnie marki: Holandii. Dla naszego zespołu okazała się jeszcze bardziej wyjątkowa. Miło nam poinformować, że Keune Polska otrzymało dwie nagrody, przyznane przez centralę Keune Haircosmetics w kategoriach: sprzedaż oraz branding.

W czerwcu mieliśmy przyjemność wziąć udział w międzynarodowej imprezie w RAI Amsterdam z okazji 100. urodzin marki Keune Haircosmetics. Oszałamiający pokaz mody, designerskie stylizacje, wprowadzenie limitowanej edycji produktów - to tylko kilka z licznych atrakcji, które miały miejsce podczas obchodów setnej rocznicy Keune w stolicy ojczystego kraju firmy.

Dla nas to wydarzenie było niezwykłe również z innego powodu. Ogromną radość sprawiło nam przyznanie podczas wizyty dwóch nagród: Keune Polska zajęło 10. miejsce pod względem sprzedaży na świecie (na 85 krajów) oraz otrzymało nagrodę za najlepszy branding. W tej kategorii pod uwagę brane były między innymi: spójność z marką, aspekt estetyczny oraz zgodność wizerunku i komunikacji z wizją Keune Haircosmetics.

Obie nagrody są dla nas wyróżnieniem nie tylko z uwagi na sukces na arenie międzynarodowej, lecz także ze względu na zbliżające się 30-lecie Keune Polska, które będziemy obchodzić we wrześniu. Od początku swojej działalności firma JOTT stara się wyjść naprzeciw oczekiwaniom wszystkich klientów oraz jak najlepiej realizować założenia i misję marki na terenie naszego kraju. Inspiracją są dla nas słowa Eelco Keune: „nie sprzedajemy tylko szamponów i farb do włosów. Sposób, w jaki to robimy, jest równie ważny.” * W wywiadzie dla portalu MT/Sprout prezes Keune Haircosmetics podkreśla również, że to fryzjerzy i wsparcie dla nich jest dla marki najważniejsze. “Traktujemy Cię jak rodzinę” to jedno z kluczowych haseł Keune, które staramy się realizować zarówno w komunikacji, jak i w codziennej pracy z salonami fryzjerskimi w Polsce.

Rodzinę Keune tworzą salony partnerskie i ambasadorskie, instruktorzy, opiekunowie klienta i edukatorzy oraz wszyscy, którzy swoją codzienną pracą przyczyniają się do budowania wizerunku marki i rozpowszechniania produktów na rynku polskim. Otrzymane w tym roku nagrody to nasz wspólny sukces. Dziękujemy Wam za zaangażowanie oraz za to, że razem z nami budujecie markę, z której możemy być dumni.

* Źródło: https://mtsprout.nl/management-leiderschap/eelco-keune-familiebedrijf-b-corp

 

Nagroda za branding i sprzedaż dla Keune Polska!